Derinnmom yok yok, yeni doğum yapmanın lohusaligin yani yorgunluğu ve tahammülsüzlüguz var ve birde bebisinizin daha dünyaya adapte olma süreci, bazı bebeklerde daha aktif
Ama uzun süre uyku tutturamasa da alışıyorsunuz vucud çok güzel ayarlaniyor bebeğe göre
Aylarca kucağımda gece gündüz taşıdım bazen uyurdu ama besige koyar koymaz uyanirdi o yüzden kucağımda saatlerce beklerdim az uyusun diye, hele geceleri anne karnı duruşu yapıp kucağımda taşıdım, bir 9 ay içeride birde 9 ay ayni şekil taşıdım evet çok zordu çok yıprandım ama her defasında bu vaktinin asla geri dönmeyeceğini bilerek öpe koklaya o şekilde büyüttüm.. hiç pişman değilim Su gibi geçti zaman, bir yaşını tamamladı elhamdülillah çok şükür çok güzel uykuları var şimdi düzenli
Yani sizde herşeyi bir kenara bırakın sadece anların tadını çıkarın ♥️