edasontr nursertkaya50_ öyle birsey yok herkeste farklı bende hic belirti olmadı 8 aylıgım hala yok gobek cıkması dısında ikizllere hamileyim ikiside erkek
nursertkaya50_ edasontr benim canım hep tatlı istedi tatlı aşerdim belim ağrıdı sırtım ağrıdı kızım oluyo