Beybitooo Bengo kolyemi bileğime koydum kaldırdım ilk düz gitti geldi erkek doğru kaybımız vardı bida koydum kaldırdım daire çizgi kız evet kızım var bida yaptım düz gitti geldi şimdide erkek doğru yani internete yazın videoları var
Bengo Beybitooo aaa yaptım ilki kız çıktı ikinci üçüncü erkek çıktı sonra durdu 5-6 haftalığım bakalım ne çıkacak
98zeynep @Firstpreg evet onuda duydum annemle konuştuk o bizde nasıl geçirdiğini konustuk ama ne demişti hatırlamıyorum ama geçen gün teyzemle konuştuğumda bizim ailede gebelikler rahat geçiyor dedi öyle çok zor geçiren olmamış
98zeynep Bengo olabilir benim ilk zamanlarda uyandığımda 1 saat filan hafif bi miğde yanmam oluyordu qma çok uzun sürmedi migde yanmam
Babykalamar Bengo butun hurafeleri oglumda denedim erkek cikiyordu oglum oldu. simdi 2. ye hamileyim hepsinde yine erkek cikiyor ama kizim oluyo🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Aras-125 Yüzük testini neredeyse 25 30 kişiye denedim hepsinde tuttu hemde bütün çocukları sırayla kayıpları ölü doğumları bile hepsi tuttu bi bende tutmadı bende kız çıkıyor ama erkek dedi doktor 😂