BabyAta Philips Avent ve bu marka arasında kaldım araştırdığım kadarıyla tomme tippee ödüllüymüş anne memesine en yakınıymış kullananlar var mi ya da bu markayı almayı düşünen. Bir de bisey sormayacağım kaç biberon alınıyor bir büyük bir küçük mü
Merve_3351 BabyAta kız phliph aventin adı çıkmış diye herkes ondan alıyor gibime geldi sen araştır öyle al😁
Deletedmom_72 BabyAta ben bir lansınoh aldım küçük birde tomme tippe aldım 6 aydan sonra kullansın diye halen tomme tippe kullanıyoruz çok da seviyor oğlum
irmaksenartar BabyAta bebegim dogmadan tommee tippe lansinoh ve dr browns almıstm. Bebegim en cok tommee tippee sevdi. İki boyunu da almıştım. Çok almayın ama biberon ben sağıp veriyordum ilk zamanlarda emmekte zorlandı. 2-3 tane yeter. Bebegim 8 aylık suan hic biberonn kullanmıyoruz evde 9 tane biberon var 😂
Eminesebile BabyAta e bebekte çalışıyorum. 5 aylık hamileyim bende gelen yorumlara göre tommy de mesela suluğunda falan kısa sürede koku oluştuğunu söyledi müşteriler. Avent daha iyi olduğunu düşünüyorum. Tommy ye göre satışı ve tercih açısından avent çok önde
BabyAta Yarın biberon işini de halletmek istiyorum ya hadi neler aldınız yazın bende karar veriyim artık 🥰
Mom_82 BabyAta Bende yorumlara bakarak aldım henüz kullanmadım ama kabul oranını çok yüksek belirlemişler aldım bende.
BabyAta Eminesebile aa öyle miii çalışan biri olarak sizden bunu duymak fikrimi etkiler çok teşekkür ederim. Size bir şey daha sorsam peki emzik olarak phlips soothie mi yoksa ultra ait mi daha çok alınıyor yeni doğan için
Eminesebile BabyAta ultra air alınıyor. Özellikleri aynı bebeğin parmağını koyabileceği boşluğu var diğerinin. İnanın şans meselesi emzik. En pahalıyı alırsınız tutmaz en ucuzu alırsınız tutar 😂 çok gelen müşteri var bu şekilde 😂 bende ultra air aldım bakalım nasip inşallah tutar 😂
Zuhalsebu BabyAta hem tommee tippee hem avent var Tommee tippee şuan akıtıyor bir de parça sayısı çok olduğundan yıkamak daha yorucu ek olarak üstteki beyaz kısım sararıyor ve kaynatsam da tamamen geçmiyor Aventten memnunum bi şikayetim yok Elimde 3 biberon var 125lik avent 330luk avent 260lık tommee tippee
nilgun_41 BabyAta merhaba bende tommee tippee biberon kullandım 1 tane küçük aldim 1 tanede büyük çok güzel bir biberon benimkiler cam tum ay başlıklarını da aldim tavsiye ederim aventten falan kaliteli onuda kullandım önceki aventti ayına uygun biberon basligi bulamayınca tommee almistim memnun kalınca onu kullandim
Sedbng Ben comotomo aldım henüz bebeğim doğmadı kullanamadım Açıkçası görselini beğenerek almıştım 😀 Bu markayı kullanan yok mu hiç?