Arkadaşlar bi sorum olucak size pazartesi günü 40+1 oluyorum bugün kontrolüm vardı bebekte herhangi bi problem yok suan acıktığım 2 cm ama sancim yok doktorum pazartesi sabah gel suni sanci deneyelim dedi sizce beklemelimiyim suni sanciylami baslatmliyim dogumumu böyle bi deneyimi olan var mı acaba ?