eseaydin1 8,5 aydır güzel bi yol izledik güvendigim bi doktor 😑 onda dogum yapan arkadaşlarım ve akrabalarım var çok memnunlar bilmiyorum ya şuan bide muayene ücretleride çok fazla zaten 2 hafta vardı doguma 1 hafta erken alınmış olcak tek üzüldügüm gerilik görülmesi☹️ İnşallah küveze girmeden sağ salim hallolur herşey