Kızlar çok strese girdim, karnım 8. haftadan itibaren belirmeye başladı şuan 17 haftaya girdik kocaman hissediyorum şimdiden zorlanıyorum. Kafaya takılacak bişey yokmuş gibi buna takıldım 1 haftadır 🥲 Karnı erken çıkıp son haftalarda olanlar nasılsınız acabaa