Kahvemsi-05 Kızlaaar hazıran sonu Temmuz başı doğum yapacak anneler çoğunluk ne aldınız? Bana hep sıcak olur sadece tulum al sıfır kollu falan diyorlar ne yapmam lazım ilk çocuk olduğu iÇin biraz tecrübesizim
eseaydin1 Kahvemsi-05 benim kızımda 18 Ağustos da dogdu haftası çıkana kadar takım giydi ama daha sonra hep zıbın giydirdim
Kardelenylmz Kahvemsi-05 benim doğumun da öyle olucak ben kışlıkların aldım yazlıkları kaldı ilk 1 hafta uzun kollu giydiririm ama yaşadığın şehir de ki hava sıcaklığına da bağlı bence uzun kollu kalın giydirmemek lazım bence pişik olur ya da isilik ben mersinde yaşıyorum ve aşırı sıcak oluyor ilk 1 hafta ince olan uzun kollu giydiririm sonra yavaş yavaş zıbın ya da kısa kollu tişört
Dlar Evet canım doğru demişler ilk ayları kısa al hep zaten gör bak zıbın giydirip bırakacaksın aşırı sıcaktan dolayı için rahat etmezse bir kaç uzun ince al canım ben kızımı Ağustos başı doğurdum oğlum temmuz başı olucak bekliyorum
Kahvemsi-05 eseaydin1 acaba 40’ı çıkmayan bebekler yazında üşüyor oluyorlarmı birde böyle düşünüyorum ben
eseaydin1 Kahvemsi-05 benden 2 ay önce doğum yapan yakın arkadaşımın kızı isilik olmustu sıcaktan endişe etmeyim diyorsan ince kumaş tulum yada takım da giydirebilirsin
Elfckmn Kızım 16 Ağustos da doğdu takım giydirdim hep battaniyeye de sardım çünkü sürekli klima çalışıyordu evin içinde aşırı sıcak oluyor yasadigimiz yer o nedenle klimasız ortamda da zibinla kaliyordu
Kahvemsi-05 Kardelenylmz en iyisini düşünmüşsünüz deprem bölgesinde olduğum için aşırı hava değişikliği var güneş bile ısıtmıyor yazın ne olur bilinmez🥰