mrvsrcn nişan mı su gelmesi mı anlamadım ama şuan 39+2 olduk adet sancısı gibi sancım vardı lavaboya gidene kadar afedersiniz altına kaçırma olur ya öyle bi akıntı ama idrar değildi nişan olsa kan görürdüm diye düşünüyorum lavaboda koyu renkli akıntı vardı emin de değilim şuan millet ı de ayaklandırmak istemiyorum hepsi benden panik bir fikriniz varsa alırım lütfen kafam çok karışık🌸