Bence çok fazla kıyafet almayın ben öyle yaptım sadece aşırı beğendiğim ve kaliteli bulduğum bi kaç parçayı aldım zaten anneanne babaanne ya da doğum tebriğine gelenler bir çok kıyafet alıyorlar. Özellikle lcw den bisey almadım bütün hediyeler oradan geliyor nasılsa diye 😂 İlk alışverişimiz kızımın odası oldu pahalı şeyleri önce halletmek doğuma kadar taksitlendirmek iyi oluyor diye düşünüyorum. Şimdi 24+3 teyim bakım ürünleri vs küçük şeyleri sona bıraktım bence öncelik bebek arabası , yapacaksanız odası , anne yanı beşik , nevresimleri , ateş ölçer, mama sandalyesi gibi gibi daha para tutan şeyler olmalı 🥰