Nnazli1996 Ezgisu 11 -14 arası yapılıyo gec kalininca yapilmiyo canim doktorunun daha oncden söylemesi lazimdi benim 12 yapıldı
260814 Ezgisu 11 haftada doktor dio genellikle şimdiden randevu alın ve yaptrn die size demedimi hiç bişe
Atlarlayasayan Ezgisu kan verdiysenix ikili testi yapmışlardır ozaman? Sonuç için mi 2 hafta sonraya çağırdı acaba
Merveprms Canım doktorunun numarası varsa ara bi sor için rahatlasın. Muhtemelen ense kalınlığına baktı o sorun yoktu kanınıda aldılar yani ikili taraman yapıldı sonuç için gideceksin bana öyle geldi bi sorsan kesinleşir çünkü diğer türlü 14. Haftan geçiyor yapılır mı bilemiyorum
Japicann 🔴Arkadaşlar acil cevaba ihtiyacım var ben özelde bi doktora gidiyordum baştan beri ve son gittiğim de beni 15 gün sonra gel zeka testi yapıcaz dedi bu sanırım 2li test oluyor çünkü araştırdım ama söyle bi durum var suan biraz maddiyat sıkıntısı cekiyoruz normalde özele gidiyorduk fakat test ücreti özelde biraz fazla geldi suan durum olsa giderdim ama devlete gidip yaptırmayı düşündüm özeldeki doktorum beni bu ayın 28 i için çağırdı yani yarın vE ben yarın yeni bi doktora özele gidicem benm ilk gebeliğim 2 li testte kan alındığını bilmiyorum öyle bisey okumadım görmedim internette sizce ne yapmalıyım
Adenbebek Japicann ultrason+kan alıyorlar önce ultrasonda bebege bakılıyor crl ense kalınlıgı burun kemigi sonra bu bilhiler bir dosyaya yazılıp kan vermeye gıdıyorsun bilgilerini yazıp kan alıyorlar
Adenbebek Japicann bende yatın gısıcem aslında 10+6 da doktor detahlı baktı burun ense fılan ama yarın tekrar bakıp kan verıcem hayırlısıyla