beyza-guven Letubra ilk gebeligkmde 23 uncu haftafa hissettim ikinciye hamileyim 15 inci haftada hissettim
Cilginanne2bebeli68 emirtimr1 evet erken suan ikinciye hamileyim suan da 2 3 aylik onu da hissediyorum
Ebrucar 13 haftalık oldu bebeğin hareketlerini mi hissediyorum dönmesini falan mı bilmiyorum ama arada değişik şeyler oluyor. Şimdiye kadar çok varlığının farkında değildim ama artık orda olduğunu ben oturup kalktikca döndükçe hissettiriyor 🥲
Letubra Ebrucar su duyguyu yasamayi cook istiyorum nasil bisey cok merak ediyorum. Gobekteki yag tabakasi da hissetmeyi etkiliyomus kiloluda degilim ama hic hissedemedim. Bagirsak hareketliligi gibi seyler oluyo bebek olmadigina eminim
Mlkzn Letubra doktorum ortalama 19-20. Haftalarda hissedersin demişti haftalar öncesinde hissedilenler bağırsak hareketleri oluyor özellikle bil çünkü düzenli hissetmeyince de tedirgin oluyor anneler demişti. 18+2 de ilk kez hissettim ancak düzenli değildi şu an 20 olduk baya hissediyorum 🥰 henüz hissetmemeniz çok normal 🌸
Pofidik123_ Letubra ben yedim benimki uyuyordu benim kız uykucu ama doktorun yanında bide hareketlerini iki gün net hissediyosam bir yada iki gün çok nadir bir kere falan hissediyorum korkutuyor bu durum beni
Ebrucar Letubra benim biraz göbeğim var ama onunla alakası yok. dışardan görülen ya da dokunarak hissedilen birşey değil. Bağırsak hareketinden farklı ama içerden hissediliyor sağdan sola döndüğünüzde sanki içerde yer değiştiriyor oturup kalkarken de öyle. İlerleyen haftalarda daha net anlayacağız inşallah hep birlikte 🥰🙏🏻
Lutulut İlk gebelikte 18den öncekiler bağırsak hareketleri. Net olarak 19da hissettim. 21de hareketler başladı.
Pofidik123_ Letubra 16 pıt pıt ayırt edemedim pek 17 gece ve gündüz yemek ve tatlıdan sonra tık tık 😂 18 de de öyle böyle geçti şu an 20 gece ve gündüz bi tık daha sertleşti tekmeleri gece uyanıyorum yani öyle hissettiriyor ama can acıtmıyor
Letubra Pofidik123_ bende hissettim o pıt pıtlari. Anlik bi dokunuş gibiydi ayırt edemiyorum o yuzden. Kesin bebekti bu diyemiyorum😄