PinkPanter204 Mrb Kızlar 6+5haftalık hamileyim geçen hafta kasık ve bel ağrım vardı bu hafta o ağrıları hiç görmemiştim bugün yine kasık ve bel ağrılarım başladı bu normal mi yoksa başka bi sorun mu vardır
br2023 PinkPanter204 Normal cnm hamileliğin ilk haftalarnda olur için rahat etmiyorsa doktoruna danış istersen bazen aşırı şekilde kramp sancı fln oluyordu bende nefes almakta bile zorlanmslğm oldu😊
ArifeTan PinkPanter204 yerleşme ağrıları ben 9+2 yim ama hala ağrılarım var ve normal olduğunu söyledi doktorum
E011023 PinkPanter204 ben de tam olarak bunu yazmak icin gelmiştim.Benim de dün akşamdan belimin alt kısmı agirmaya basladi çok korktum normal mi diye yoksa bir sorun mu var 🙁
Mercimeek PinkPanter204 çok normal kuzum :) adet olacakmış gibi sancılarım olurdu benim de ama içim rahat etsin dersen git bir doktoruna
PinkPanter204 br2023 yaa sanki regl olacakmışım gibiyim bi anda oldu anlam veremedim doktoruma ulaşmak birazda zaman alıyor açıkçası hafta sonu birde ptesi de kontrolüm vardı
br2023 PinkPanter204 kontrolünde söylersin hiç sknti etme dediğim gbi bazen nefes alamayacak dereceye gelyrdm ben ama bişi olmadı çok şükür 12+1deym hala ara ara ağrım oluyor korkmana gerek yok kanama olmadığı sürece
Lutulut Benim doktorum testim pozitif çıktığı gün söylemişti regl sancısı yaşayacaksın 3 ay boyunca diye. İlk üç ay kanama,lekelenme yoksa ağrı,sancı normal diyordu.
PinkPanter204 Lutulut bu ikinci gebeliğim ilk kızımda böyle yaşamadım bu seferde olunca garipsiyorum açıkçası
PinkPanter204 br2023 ya bide ev taşına telaşındayım suan ev topluyordum acaba ondan mı bişey oldu korkusu oluştu ağır bişy kaldırmadım ama kutu iteklemiştim ondan oldu diye korktum
PinkPanter204 E011023 aynı yerlerde canım ağrılar suan devam ediyo ağrı kesicmden kulkanıcam bi geçmezse bi acile görünürüm
br2023 PinkPanter204 O zmn bekle biraz dinlen bakalm geçmezse acile gidip doktora görün için rahat etsn inş bişi olmamstr Allah’ın izniyle ☺️
E011023 PinkPanter204 acile giderseniz yazarmsnz merak ettim.İnşallah normaldir Ya.sorduğum herkes normal diyor bilemedim insan korkuyor iste bel ağrısı çok da iyi degil acikcasi.