Kubraesber16 Sinemturfan Bursa Çekirge Doruk hastanesinde Dr. Nurhan Çelik güler yüzlü ilgili bir doktor anne sıcaklığı var resmen doktorda okadar memnunum ki 7.ayda doktor degisip Nurhan hanimla tanistim ama sanki beni basindan beri takip ediyormus gibi ilgili ne zaman mesaj atsam yanit aliyorum iyiki doktorumu dgistirmisim
Ezel16 Sinemturfan Okan Özden şiddetle tavsiye ederim 🍀 Medicana idi ama şimdi Umi Plaza da klinik açmış kendisine ama doğum yine Medicana da yaptırıyor ..
evriimm Merhaba. Bende 7 aylik hamileyim . Hamileligimin basindan beri Osmangazi Aritmi Doç Dr Deniz Şimşek takipli gebeyim .Kendisi cok ilgili cok pozitif bir doktor . Ulaşılması kolay bir hekim telefonlariniza donusu ve bilgilendirmesi herzaman cok iyidir ileride yaptiracaginiz ikili trama vs olan stresli testleri bile size enerjisiyle ve bilgi donanimiyla stressiz gecirmenizi sagliyor . Her sorunuza detayli cevaplar alirsinjz kafanizda soru isareti birakmamak icin cabalar . Gercekten bu donemde doktor cok onemli cunku siz ve bebeginizin sagligi onun elinde ve Deniz Bey bence buyuk bir sans . Denemenizi tavsiye ederim . Doç olmasina ragmen operatorlere gore ucreti gayet uygun .muayene ucreti 1000tl nornal dogum 20 bin sezeryan 25 bin tl . Akliniza takilan soru varsa cevaplayabilirim . Saglikli dogum dilerim
Lutulut Sinemturfan Ben Jimerde Emel Hanıma gidiyorum. Çok doktor denedim Emel Hanım gibi her konuya hassas,abla,anne gibi yaklaşan biriyle tanışmadım. Daha detaylandırırsanız isteklerinizi farklı önerilerde bulunabilirim.
Tansuia Sinemturfan hiç prensip sahibi olmayan bir insan kendisi. Doktor bile demiyorum, ailemde çoğu kişi doktor. Doktorluk bu değil. Beni son 5 ay muayenemi ona yaptırmama rağmen doğum günü pandemi var diye çocuklarımın yanındayım Sakarya dan dönemiyorum ordan bi doktor sana yardımcı olsun deyip bıraktı. Kadın kadının düşmanı hep azarlayıcı konuşuyor. İğrenç bi insan her aklıma geldiğinde hoş dualar ediyorum ona
Nalan84 Doç Dr Deniz Şimşek, aritmi osmangazi de. Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye edebilirim. Ne zaman endişeyle yanına gitsem, rahatlamış bir şekilde ayriliriz ordan. Herkese tavsiye ederim