Kızlar 37+1 haftalık hamileyim ve serklajlıyım. 10 gündür kasılma ve sancı ile hastanede yatıyorum . 38. Haftada sezeryan planlıyor doktorum. Sorum şu ki geldiğimden beri nst de sancım çıkıyor ama ben çok hissetmiyorum. Günde 4 defa 20 mg Nidicart ilaç veriyorlar. 20 mg iki adet oluyor . Bazen sancı çok çıkınca araya ek doz koyuyorlar. Ben hissetmiyorum diyorum haftam güzel bırakın sancı çıksın diyorum ama olmaz diyorlar. Bende son çare getirdikleri ilaçları içmiyorum. Bugün mesela hiç içmedim onlara içtim dedim hep çöpe attım. İyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum 🤦🏻♀️ o ilaç bana çok ağır geliyor çarpıntım oluyor ayaklarım şişiyor kırmızı oluyor ve hararet yapıyor . Bugün hiç içmedim ne sancım çıktı ne sıkıntı yaşadım. Bişey olmaz di mi bi yandan da korkuyorum ilacı tak diye kestim diye