hakber Arkadaşlar âdet günüme 9 kala test yaptım negatif çıktı adet günüm, ün geçmesi,ni bı beklim acaba
Kubraakgn0 hakber Canım daha çok erken yapmışsın ben e gün varken bile negatif gördüm geçmeden belli olmuyor
Caglali hakber adetten 2-3 gün önce test yaptım ve kanda negatif cikmisti 5 gün sonra adet gecikti testte ve kanda pozitif gördüm
Lavinya21 hakber bende 1 hafta kala yapmıştım çok çok silik çizgiyle öğrendim testinizin fotosu varmi acaba
Babyada Bat kaç sizin acaba? Benimde bat 3 Mart. Bende bekliyorum 1 martta erken test yapacağım galiba 🥲sizde çok erken yapmışsınız belki de pozitif ama erken olduğu için çıkmamış olabilir
Xhal Babyada ben 18 ocakta oldum adet gala olmadım :( ama afet ılacak gibi ağrım var ara ara sanki geldi sandım gelmefi ağrı kesivi içtim biraz ağrım indi 2 test yaptım begatif çıktı :( aralıkta da 21 i. Gün olmuştum ,
Caglali hakber adet gecikmesi duygu durum değişikliği ve, aseriklik (salçayı büyük tabağa koyup çiğ çiğ yedim ve şuan yiyemiyorum, tiksindim)