Kizlar yarin 39. Haftama giriyorum bebek suan inanilmaz hareketli yani anlatamam sanki karnimdan cikmak istiyor.Genelde dogumdan once bebek hareketi azalir diyorlar normalmi ki hele cikolata yedigim zmn ayaklariyla karnima oyle
Bi vuruyor ki anlatamam.Sanci fln 0 ztn bu gidisle ne zmn dogurrum bilemiyorum 🥹