Aytnnn normal doğum da da sarkık karın oluyor, kilonuz ve yağ tabakaniz yoksa karın içi duzeldikten sonra sarkan cilt tabakası kalır
Sporla vs ancak bir nevi düzelebilir
Benim normal doğum oldu sarkık karın kaldı ama peşine ikinciye hamile kaldım biraz daha fazla sarkma olacak diye bekliyorum elbette, ama sağlıkla doğumu ve ilk ayları atlattıktan sonra spora egzersizlere başlamak istiyorum İnşaAllah işe yarar