Mervenr00 Nisaiste ben bir kere gittim memnun kaldım ama aşırı uzak o hastane bana o yüzden yunus emreye gidiyorum randevu bulamadığım için bı kereliğine gitmiştim çok övüyorlr o doktoru evett