Kızlar 29. Haftaya yeni girdim karnım sürekli olmasada gün içinde ara ara kaşınıyor. Bazen de iğne batmasi gibi ufak ufak batmalar hissediyorum. Hangi bebeğim tırnağını oraya batırıp batırıp kaçıyor gibi bir his bu normal mi?
Karnımı sürekli nemli tutup yağlamaya calisiyorum elimden geldiğince 😓 sizler çok catladiniz mi ? Bu durumlar normal mi