Serifeeed Hazall23 bende kullandım gebelikte sorun teşkil etmiyor onsuz geçmiyordu hatta mantar olayı çok güzel bir ilaç
Hazall23 Delice_zeytin bende ne kaşıntı ne koku hiçbirşey yok. Sadece sıvı akıntı gördü ki beni rahatsız etmiyordu. Bu ilacı verdi
Ozgednc Ben bu hafta kullanmaya başladım herhangi bi mantar vs yok ama doktorum meyillisin kullan dedi
Hazall23 Ozgednc bende ilkini 3 gün öncr attım. Bugün diğerini atıcam ama süt kesiği gibi gelmeye başladı akıntı. Sizde de öyle mi
Ozgednc Hazall23 ay evet hatta dedim ki mantar yoktu bunu kullanınca mi oldu diye. Fitil içeriyi temizliyormus bide kendi kalintisini atiyormus
Hazall23 Ozgednc oh şükür. Bende panik yaptımm birde bebeğin hareketini vajina tarafında hissediyorum sanki. Bugün oldu buda fitille bağlantılı mı diye düşündüm
evrimdogan Ben de bugün kullandım doktor vermişti inşallah iyi gelir mantar için kullanılıyor mantar başlangıcı vs için
Mavii17 Ben daha önce kullandım o zaman da ilkini kullanınca ağrı oldu ama fayda etmedi devam ettiği için doktorum tekrar verdi dün gece kullandım şuan ağrım var Brgulll
Brgulll Mavii17 fitille alakası olmayabilir belki karın kaslarınız geriliyorda olabilir bebek büyüdükçe doktora gidin Allah korusun bişey olmasın
Mavii17 Brgulll Onu geçen gün yaşadım 2 gün boyunca karnım ağrıyordu gittim bir sıkıntı çıkmadı muhtemelen dediğiniz gibi oldu