Esa evet günümüzde hemen hemen herşey katkı maddeli ve zararlı. Ancak bunun böyle olması dikkat edebilceğimiz şeylere göz yummamıza sebep değil bence. En azından vücudumuza sürdüğümüz,derimize temas eden şeylere az çok da olsa dikkat etmek gerek. Söylediklerine çare bulamayabiliriz ama şampuanımıza,kremimize dikkat edebiliriz bu benim şahsi fikrim. Senin fikrine de ayrıca saygı duyarım...