Mervs
Evet birkaç serklaj postunda denk gelmiştik 🥹
Rabbim sağ salim kucaklamayı nasip etsin inşallah
Bir arkadaşım Kasım ayında böyle bir durum yaşadı
Bebek gelişmeyi durdurdu ve Perinatolog gördü small bebek olacağını söyledi. Ailede de öyle küçük doğan var mı diye sormuştu hatta. Sen ne kadar yersen ye bebek gelişmez ve normal doğum stresi bebeğe ağır gelebilir. 1 hafta içinde sağlıkla alalım dünyaya gelince besler büyütürüz demişti.
Dediği gibi de oldu 2200 olarak 36. Haftada doğdu. Lütfen hiç canınızı sıkmayın sizin de öyle olur inşallah. Sizin tüm stresi onu da etkiliyor biliyorsunuz ki. Bebişiniz bir an önce kokunuza kavuşmak istiyor diyelim 💗