Merhaba hanımlar, 33+5 hamileyim inanılmaz göğüs hassasiyetim var ve göğüs çatlamalarım başladı bugünde resmen beyaz uçuk gibi bir şey çıkmıştı ve aşırı ağrı yapıyor LANSINOH göğüs kremi kullanıyorum hiç bir işe yaramıyor tavsiyesi olan var mı? Bu durum beni korkutmaya başladı çünkü emzirmek istiyorum ve daha emzirmeden böyleyse emzirirken düşünemiyorum:(((((