Kızlar kafam çok karışık geçen ay ilk defa iğne oldum ve 6 haftalık hamileyim şuan doktor bebeği göremedi ama kese 20 mm olmuş dedi yani ya geç döllenmeden bebek görülmüyor yada sağlıksız gibi konuştu ama iğne den sonra 4 günü değerlendirmiştik geç döllenme nasıl olabilir ki anlamadım