Epitapph Haftadayım acayip boğazım kaşınıyor öyle olunca da sürekli öksürüyorum çok bunaldım. Doğal yöntemler deniyorum ama hep kısa süreli :( öksürük için şurup vs kullandınız mı ya da ilaç? Aile hekimi sadece antibiyotik yazmış onu da kullanmak istemedim