D12ekim
İğneden yaklaşık 3-4 gün sonra göğüs yanlarında sızlama ve bir kaç defa ani hareketle kasıkta sancı olmuştu bir anlık. Onun haricinde test verdiğim 12.gün de belime sancı girmişti regl olacakmışım gibi, ertesi gün yine regl sancısına benzer gaz ve kasıktan bacaklara inen sancı ,kalça içinde ağrı gibi.şuan da da 14. Günde yani regl olmam gereken gündeyim ve aynı sancılar devam ediyor . Bahsedildiği gibi akıntılar ,mide bulantıları ,sık sık idrar gibi sürekli anlatılan hiç bir belirti yok şuan için