34+3 de 1900 gramdı benim oğlum suan 38+1 haftalığım 3100 kg civarında kilo konusuna çok takılmamak lazım doktorunuz aksi bir şey söylemedikçe , haftasıyla uyumluysa gelişimi güzelse problem yok ☺️ endişe etmeyin. Her bebek farklıdır sizin genleriniz ile ilgili bir durum sizde eşinizde minyonmuşsunuz bebeğinizin de öyle olması muhtemel ama sağlığı yerinde olsun en önemlisi bu ☺️ ben 2900 eşim 2600 doğmuşuz mesela benden öyle çok kilolu bir bebek çıkması beklenemez tabiki Allah bilir orasını ama sonuç böyle🤷🏻♀️☺️