Şuan elimde sigarayla bunu okurken birden söndürdüm maalesef ben de bırakamıyorum hafif sigara alın dediler kent slim grey alıyorum herkesten utanarak içiyordum. Hafif olunca rahat rahat içiyorsunuz bu çok yanlışmış, ben içemeyeceğim kadar ağır sigara içmeye başladım o da midemi bulandırdı başımı ağrıttı günde 1-2 tane yakıyorum bitiremiyorum çok rahatsız ediyor az önce yarım içebildim artık içemem sanırım siz de böyle yaparsanız belki tiksinirsiniz😔 bir de küllük boşaltırken midem bulandığı için canım istediğinde onu kokluyorum hemen isteğim gidiyor. İradesiz biri olduğum için böyle çözümler buldum bıraktım sayılır 😊