Aytug0101 sskin endişe etmeyin Allahın izniyle bebeğinde hiç bir sorun yok ikili test asla doğru bir test değil insanı strese sokmaktan başka bir işe yaramıyor benim 1.50 çıkmıştı dünyam başıma yıkılmıştı sonra fetal dna yaptım temiz geldi detsylida kalpte drlik cikmidti 1 tane suyum fazlaydı “fetal dnayı genoksta yaptırdım.” Ama yinede endiselerle geçti hamileligim çok şükür sağlıkla doğdu yavrum stresimi yanıma kar kaldı sakin üzülme tadıni çıkar hamileliğin.