joker35
8 haftalığım 1 hafta önce yoğun kahve kanamalarım oldu kese arkası kanama varmış hastanede kaldık iğneler serum.eve geldik 2 gn sonra lekeler kesildi kontrole gittik istirahat dedi doktor.3 4 gndür sulu sarı akıntım geldi iğnelerfen progestan fln yapmıştır ddm.bugün çok az sarı kahve arası geldi başına gelen varmı teşekkürler.
Mervesavas
Azar azar gelmesi normal. Parmagimiz bile kanamaya basladiginda yavas yavas kesiliyo kanamasi. Sari renkte hamileligim normal akintisi benimde surekli sari koyu sari bazen azik sari hep geliyor korkmana gerek yok ilaclarini kullan sonrasini allaha brak o zaten nasip ettiyse verir evladini kucagina 🤗