Nurgr1 ben o şekilde doğum yaptım , açılman 3cm olunca belinden iğne şeklinde vuruyorlar ve kuş gibi oluyorsun hiçbişey hissetmiyorsun o andan itibaren 😂💃 hatta o kadar rahattı ki ben uyudum o sırada , daha sonra bebeğin kafası gelmiş dayanmış asagı ben daha yatıyorum haberim yok alarm sesiyle uyandım doktoru çağırdım doğum 10dkda dikişsiz oldu , doğum sonrası bel ağrısı oldu bi kaç gün ama ondan sonra hiç agrımadı ikinci gebeliğimdeyim tekrar épidural istiyorum