Merhaba ben kürtajdan 2 adet sonra hamile kaldım 6 ay beklemedim doktorum 2 düzenli adetten sonra kalabilirsin demişti şuan çok şükür her şey yolunda hatta ben düşünmüyordum zor bir süreç diye doktorum öyle söyleyince değerlendirdim bende ama her doktor farklı söylüyor bir şey diyemeyeceğim başka bir doktora gitmiştim ne acelen var demişti 😀