gamze_gbdk bende kaşımıyorum ellerim kuruyor yara oluyor bişey ısırıyormuş gibi bazı kıyafetler daha çok kaşındırıyor beni cildiyeye yönlendirdi doktor uyuz değilim alerji ilaçı verdi antibiyotik ama onu da kullanmaya korktuğum için kullanmadım kortizonlu krem verdi onu da cok kullanmıyorum kaşınıp duruyorum cok zorlanırdam ilacı doktora tekrar danısıp ona göre kullanıcam