Merhaba bu hastane doğum yapan var mı doktorumdan çok memnunum daha basindayiz 17 haftalık:) ama odaları nasıl ücreti nasıl mesela doğum ücretine neler dahil. Odaları küçük mü süsleme için masa veriyorlar mı kapı süslemesi var mı hemsirelerindej çok memnunlar onu öğrendim :) böyle küçük detaylar ama zaman anca böyle geçiyor 😅