esss_92 ne kusuru ask olsun istedigini sorabilirsin. Doktor kontrollerine normal rutinde gitmeye devam ettim ben ayda 1 gidiyordum ama bazi doktorlar randevulara daha sık cagirabiliyomus galiba. Yeme icmede bebege kilo aldiran kasar muz ceviz gibi urunleri daha cok tuketmeye calistim onun disinda yatis pozisyonuma dikkat ettim faydasi var mi emin degilim ama bebege giden kan sola yatinca daha iyi oluyor diyorlar o yuzden soluma yattim hep. Bir de seker yuklemesi yaptirmami tavsiye ettiler gebelik sekeri olanlarda da sık rastlaniyormus onu yaptirdim ama seker cikmamisti bende. Benim de bebegim kiz bu arada. Siz de kizinizi saglikla kucaginiza alirsiniz insallah 🙏🏻