ikiprensesannesi__ Merhaba anneler ve anne adaylar günlerdir sancım çıkıyor nts de rahimde yumuşama var dedi bebek baş geliş dedi sancılarım da başlamış bu arada üçüncü gebeligim sizce ne zamn dogururum bu durumu yaşayan var mı 37+5