azracan20 Benimle aynı olan var mı kızlar ben sezaryen olacağım için daha mı erken olacak sizce? İlk doğumum sezaryendi ikinci de aynı olacak ve bunda kaçıncı haftada alırlar sizce?
tugba0090 azracan20 Benimde son 59 ikinci sezeryan olacağım için 37+4 lerde alırız dedi bayrama kalmicak sağlıkla gelsinler🥰🌸
Aybike042024 azracan20 benimde uygulamaya göre 55 günüm kaldı, ama sezeryan olacağım için bayram öncesi olacak inşallah
azracan20 tugba0090 yurt dışında yaşıyorum kuzum gelecek ay sonu türkiyeye dönücem doğum için geldiğim gibi gidicem doktora bakalım ne gün verecek ben de merak ediyorum bayrama gelir mi gelmez mi yavrum 😍😂 sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza inşallah 😍♥️
azracan20 Sedefkitir12- sağlıkla gelsin minik kuş ben 37.haftada dönücem türkiyeye gelir gelmez de alırlar bence yani 38-39da
azracan20 Aybike042024 yaa acaba doktor bana da bayram öncesi alıcaz der mi merak ediyorum 😬 sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz 😍