Kaya1902 istkizannesi 18 ve 22. Haftalar arası yapılabiliyor ben 21. Haftamda yaptırıcam önümüzdeki hafta ☺️
Esrabzdmr istkizannesi doktorunuz şu hafta gidin diye bilgi vermedi mi ? Benim doktorum kendi söylemişti şu hafta git diye
istkizannesi Esrabzdmr doktorum benim gideceğim doktoru rekabet psikolojisiyle kabul etmiyor. Taa Bahçeşehir’e gönderiyor o da 550 lira. O yüzden kendisine sormadan gideceğim😊
Gulsen1989 Esrabzdmr bana devlet hastanesi bi kağıt verdi hangi hafta ne yaptırmam gerektiği yazıyor bende ona göre gidiyorum
Esrabzdmr istkizannesi ay Allah im doktorlardan şaşırmış kendini artık 😊 benim doktorum da 21 . Hafta da gitmemi önermişti 😊
Esrabzdmr Gulsen1989 cok sansliyiz bence iyi insanlara denk gelmisiz .benimde doktorum hep bilgilendiriyor sağolsun . Şu ay bu şu hafta şu var diye
feyza_89 Merhabalar doktorum 19. haftaya randevu verdi, sağlıklı olur mu sizce? yoksa 20 den sonraya mı almak lazım?