Bizde bugün tam 20 olduk bebek hareketlerini genelde aşağılarda hissediyorum bence normal böyle olması ilk gebeliğim benimde . Ama benimde dünden beri şiddetli ishalim var böyle bir durum yaşayan var mı aranızda doktorum susuz kalma dedi ve probiyotik kullanmamı söyledi başka herhangi bir ilaç kullanmıyorum kendi kendine geçsin diye bekliyoruz diyebilirim .