ivf_momyy merhabalar. Benim 4aa 4ab 2 tane 5. Gün embriyom transfer edildi. 3 gün boyunca evde yattım, tuvalete ve namaz kılmaya kalktım sadece 4 gün boyunca duşta almadım, (teheccüd namazına kalktım sonucumu görene kadar her gün) 5. Gün istanbuldan Eskişehir’e arabayla yolculuk yaptım eşimle kış tatiline çıktık. Yürüdüm dolaştım ani hareketler yapmadım sadece Eskişehir’den Bolu’ya gittik orda teleferikle Uludağ’a çıktık kar topu oynadım yine dikkat ederek 12 gün boyunca hiç test yapmadım aklıma geldiğinde film izledim kafamı dağıttım dediğim gibi teheccüdde cok dua ettim. 12. Gün test sonucumu almaya gittim ve pozitifi gördüm elhamdülillah hemde ikisi de tutunmuş. Belirti aramadım kendimde olduysa da ilaçlardan dedim. Sadece cok belirgin olan belirtim kasıgım seyiriyor gibi olmuştu bi kaç defa ama devam etmeyince yine ihtimal vermedim. Bu arada benim 5. Dememdi. Lütfen kafanıza takmayın sağlıklı beslenin bol bol su için sigara kullanmayın kahve içmeyin bu süreçte asitli şeyler tüketmeyin hatta çayı bile azaltın ve lütfen teheccüt namazına kalkın dua edin. İnşallah sonucunuz pozitif olur🩵