Merhaba 17 + 3 günlük gebeyim dün misafirim vardı birkaç saat hazırlık servis derken çok ayakta kaldım ve çok aşırı şiddetli sırt ve kaşık ağrısı yaşadım. Dolaba uzanırken karnıma sancı girdi ve bundan sonra ağrılarım başladı . Şuan da sırt ağrım devam etmekte sağ kasığım göbeğime doğru acımakta sanki bir bağ varmışta kopuyor gibi gerginlik ve acı var bu dönemde normal mi yoksa yorgunluğum yüzünden mi oluyor acaba çok tedirginim ilk gebeliğim