Arkadaşlar merhaba sonunda bende doğurdum açıkçası çok pozitif geçmedi ama kızımı aldım kucağıma bu arada tamamıyla hastane ve doktor yüzünden kötü başladı Perşembe günü saat gece 3 gibi sancım başladı saat 5 gibi nişan geldi doktora gittiğimde saat 8 falandı devlete gidiyorum normalde durumu anlattım alttan muayene yaptılar bi parmak açıklık vardı sancı 15 dakika da bir olduğu için öğlen gel dediler öğlen yine aynı akşam 8 yine aynı ki gece gel dediler 5 4 dakika arası sancım varken en son artık o kadar alttan muayene sonrası suyum gelmeye başlamış dayanamayıp acile geldim kalp hastasi olduğum için genel anestezi yaptılar uyandığımda çok ağrım vardı hala da var o kadar alttan muayene ettiler ki vajinam çok şişti ve gerçekten hiç açılma yokken boşuna sancı çektim canım çok yandı eğer benim gibi acı eşiğiniz düşükse boşuna zorlamayın tavsiyem ben biraz da kendim ettim bile bile zorladım ama çok şükür şimdi ikimizde iyiyiz ,🥰❤️