glcnbyz Bugün kanal tedavisine başlandı iki yada üç kere de yapacak 23 haftalık gebeyim doktor onay verdi de yapıldı ama korkuyorum gene de yaptıran varmı hamilelikte kanal tedavisi bir sorun yaşadınız mı ve bu ağrılar geçti mi kanal tedavisi işe yaradımı
Ceroklns glcnbyz ben kanal tedavisine başladım ama olmadı çektirmek zorunda kaldım. Hiçbir sıkıntı yaşamadım zaten doktorda onay verdiyse hiç sorun olmaz içinizi ferah tutun 🤍
Secuuss glcnbyz merhaba ben ilk gebeliğimde yaptırdım 3 tane herhangi bir sorun olmadı zaten ona göre tedavi uygulanıyor iniz rahat oksun
glcnbyz Onay verdi ama insan illa korkuyor birde ağrım artarsa diye korkuyorum şu an uyuşukluk gitmeye başladı ağrı sanki ortaya çıkıyor
Secuuss glcnbyz rica ederim bende cok çektim ilk gebeliğimde sabaha kdr uyuyamadım bir gğn ağrıdan ama yaptırınca rahatladım Allah kimseye vermesin hamileyken hastalık cok zor