Kivircikkuala Kızlar tedavi görürken hacamat yaptırdınız mı ? Yaptırdıysanız hangi bölgelere ? Benim ilk seansta tarama yaptı şimdide Bel ,kuyruk sokumu,karın bölgesi, kalp arkası, Mide yaptıran oldu mu acaba?
baharmom35 Kivircikkuala canım ben yaptım daha yeni hemde benim ilk transferim negatif oldu negatif sonuç sonrası adet oldum temizlendim hemen hacamatımı yaptım kuyruk şokunu dahil sırtımda belimde tüm bölgelere attık
baharmom35 Kivircikkuala tedavi görürken hacamat yapan da çok fazla arkadaşım hacemat yaptı adet oldu ve sonrasında 15 gün sonra transferi yapıldı ikizlerimiz var 🥰
Kivircikkuala baharmom35 oh çok iyi ben opu oldum ilk adetimi oldum 9.günüm bugün pazartesi ikinci seansımı yapcaz ilkinde tarama tüm sırt bel kuyruk sokumu yapmıştı abla bu sefer de Bel ,kuyruk sokumu,karın bölgesi, kalp arkası, Mide yapcakmış 16 Mart beklenen adet günüm sonra transfere hazırlancam bende
baharmom35 Kivircikkuala aaa ben öyle kapsamlı olmadım yani olmadığımı şimdi anladım 😂😂 göbeğe falanda atılıyor mu ayrıca opu sonrası olman da çok mantıklı
baharmom35 Kivircikkuala opudan sonra oldun aslında oda yeterli 2. Seans kuyruk sokumu dışında çok da tüp bebekle alakalı değil olan yerleri zaten yapmışsın