Fatoss-16 Hamileyken mayonez yememek gerektiğini biliyorum ama canım çok istediği için yedim bişey olurmu diye de tedirginim şimdi
hepoyleolurzaten__ Fatoss-16 az önce yedim hiç birsey olmaz canınızın çektiğini yiyin kendinize işkence yapmayın 🙂
ysysys Fatoss-16 yememek daha iyi. Ama canınız çok isterse Heinz markası pastörize yumurtadan yapılıyor onu tercih edebilirsiniz. Ama dediğim gibi az ve mümkün olduğunca sakınarak…
Seyma-10 Ekmeğe sıkıp yediğim bile olur iki hamileliğimde de bende mi sorun var acaba tek sıkıntısı. Bana kilo aldırıyordu
Zuhalsebu Fatoss-16 içeriğine bakın pastörize yumurta olsun o zaman yiyebilirsiniz ben de öyle yiyorum tabi yine de aşırıya kaçmamak lazım
Nnoktaa Fatoss-16 hiç dikkat etmedim yedim. Bir şey olmadı. Nihayetinde mayonezi kaşık kaşık tüketmiyoruz 😅
Anne2509 Fatoss-16 pastörize yumurta kullanılmış ise sorun olmuyor korkmayın. Yani tabi zaten sağlıksız olduğu için çok sık tüketmemek lazım ama canınız çektiğinde de yumurta pastörize ise yiyebilrisiniz 😊