noble1 31 yaşındayım 1.43 cıktı, doktorum iyi bi sonuç ama 1 sene içinde halledelim bebek işini demişti bana.
Tugba_turk46 Bbk88 hayır denemedim tedaviyede yeni başladık eşimin testleri temiz benim AMH çok çok yüksek yaşıma göre Çarşamba günü histeroskopi ameliyatı oldum kontrole gideceğim doktor ne derse artık😓
Bbk88 Tugba_turk46 bence ilk önce catlatma asilama falan der son çare tüp bebek bence cano doktor çok mu yüksek dedi 6.1 e ve her 2 yumurtaligunda da var mi pko
Tugba_turk46 Bbk88 evet canım her iki yumurtalığımdada var yaşıma göre 1-4 arası olması gerektiğini söyledi birde şöyle bir durum var benim 4 yaşında bir oğlum var 2.gebeliğime gebe kalamıyorum 1,5 senedir acaba çatlama veya aşılama uygun olurmu
Bbk88 Tugba_turk46 canım bir evladın varmış kalmışsın sonuçta bence catlatma veya aşılama olur benim bir tanıdığım ileri derece pkoydu catlatma ile ikizlere hamile kaldı doğurdu senden de yüksekti amh i inan bence önce bunlar denenir bence
Bbk88 Tugba_turk46 catlatma iğnesi yumurtan büyüyor belli bir olgunluğa gelip catlamkyor oyuzden gerekiyor pkolularda sorun da bu zate. Çoğunda ondan dolayı catlatma iğnesi yapıyorlar çünkü catlatma olmazsa gebelik olmaz.Asilama ise catlatma ignesi yumurta buyutucu hap vs ise yaramazsa yapıyorlar tüp bebek öncesi denemek için şansı yüzde 15 lerde ama kalan çok insan var yine de