Burcu9125 Arkadaşlar bebeğin başı yukarıda ayakları aşağıdaymış dün söyledi doktor. Daha çok değişir diyenler var değişmeyebilir diyenlerde. Sizin nasıl oldu? Ters olunca sezeryan oluyormuş sanırım
sukran0046 Burcu9125 onu kimse bilemez dogumda 2 saat once donende var kaderinde ne varsa artık inşallah döner eger normal istiyorsan bnmkide 31 haftalık aynı makat geliş ilki normaldi inşallah buda dönerde sezeryan olmam gerekmez
gzdehlal-36 Burcu9125 31deyken gitmiştim daha zamanımız var bekleyelim son gün bile dönen oluyor demişti ama tabi dönmezse sezeryan olucak mecbur 10 gün sonra randevum var ama döndüğünü hiç sanmıyorum
Burcu9125 sukran0046 ters olunca zorunlu sezeryan oluyor değil mi? Doktorlar kaçıncı haftaya kadar bekliyor acaba