Rkye0 Evlatlarimmm benim ki tüp bebek ama hemen hemen hamilelik aynı tarihe denk geliyor ikimizin ilk kan verdiğim de 115 çıktı 10 gün sonra verdiğimde 6212 çıktı doktorum normal dedi
Evlatlarimmm babyshark__ randevum var bu perşembeye , şimdi ozeldeki doktora yolladım demekk ki geç döllenme olmuş dedi anlayamadım bende
kalorisizpatates Evlatlarimmm benim 2 haftada 6200’lere geldi sağlıklı gebelikse eğer 2 günde bir sağlıklı artış olur ama kanını ilk hafta iki günde ver sonraki hafta iste 1 hafta bekleyip ver stres yapma daha 1 hafta olmuş senin de artacak inşallah
Annesinin1tanesi Evlatlarimmm beta hcg göre haftalık hesaplanmaz. Son adet tarihinize göre hesaplanır ve bu değer herkeste farklılık gösterir.
Evlatlarimmm Yazmelegi_ doktora gittim geç döllenme olmuş dedi yani benim bebegin oluştuğunu düşündüğüm tarih 24 Ocak yani bebek yeni bes haftaya girmiş oluyor ve ultrasonda da yeni 5 haftalık gibi duruyor kese 3 buçuk cm haftasıyla uyumlu
Rkye0 Yazmelegi_ aynen gittim nasip olursa 29 unda kalp atışı için gideceğim . aklıma takılan şu olmuştu ; beta ayın 11 inde 6212.0 çıktı Dün kan verdim 1425.00 çıktı Beta düştü mü yoksa bu sıfırlar birşey ifade ediyor mu korkuyorum birşey olur diye
Rkye0 Evlatlarimmm benim arkadaşım da da geç döllenme olmuştu şuan 2 aylık çocuğu kucağında korkma sakın
Liyamm1 Evlatlarimmm Ben mesela 18/10/2023 da 189 UI çikti ve 30/10/2023 da yaptigimda 22 496 UI çikti 🙏🏻 13 gün arayla ama bence erken döllenme olmuştur sizinki ise geç döllenme idir kesin ama yinede doktora danışın 🙏🏻