Ferdaduha Merhaba bayanlar 3 aylık hamileyim doktorum 2 hafta daha var bebişin cinsiyetini öğrenmeye diye belirtti. Bebişlerin cinsiyetini ögrenenler kç hafta kaç aylıkken ögrendiniz acaba ☺️🤗
Gmzcngi Ferdaduha 14 haftada doktor gördü ama kesin bişey söylemedi canım biz 16da öğrendik kesin olarak
Hanne Ferdaduha Biz 12. Haftada görmüştük, doktorun cihazının kalitesine ve tecrübesine de bağlı sanırım daha erken tahmin edenler de var, daha geç görenler de. Biraz bebegin pozisyonuyla da alakalı. Allah hayırli evlat eylesin.
Irmakdkm 13. Haftada dendi erkek 15 tede gittim erkek 17 dede gittim erkek emin oldum erkek olduğuna😀